20081122

Kärleksbloggen är lika.....

stendöd som Irro.

Återigen har jag bevisat för mig själv hur naiv jag verkligen är....
Jag tror verkligen på kärleken,men blir gång på gång påmind om kärlekens makt och låter mig luras varje gång.

Vad är det för fel på mig?

Naiv som jag är så tror jag att kärleken övervinner allt.
Bullshit!
Jag blev återigen påmind om att min kärlek till andra människor oftast leder till elände för mig själv.

Kommer jag nånsin att lära mig?

Jag tror inte det,jag kommer troligen att gå på samma mina gång efter gång som vanligt...

Kärleksfull som jag inbillar mig vara så ger jag nog aldrig upp.

För att återgå till ämnet så tänker jag låta Kärleksbloggen gå i graven och eftersom Irro och Kärleksbloggen går hand i hand genom livet så måste jag likväl låta Irro möta sin skapare...

Väl mött i en annan galax/Anders.



Hi Ho Silver kärleken.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sluta inte att skriva för guds skull människa! Din blogg är det bästa som hänt bloggvärlden!!!

Tittar in här minst 5-8 ggr om dagen i hopp om att du skrivit något nytt...

Anonym sa...

Jag har hört att Anders startat en ny blogg.