20081109

Hycklare och låtsaskompisar.

Alla känner väl igen fenomenet.
Människor man trodde var ens vänner visade sig vara precis tvärtom.

Hur ofta har det inte hänt att personer man verkligen älskade och litade på,sagt en sak och gjort nåt helt annat i förhoppning om att sanningen aldrig uppdagas.

Det är tyvärr vardagsmat för mig numera.

Det värsta som finns,är när personer ena sekunden högaktar ens sällskap för att sekunden efteråt förpassa en till en tillvaro i skuggan bara för att nån "bättre" dök upp...

Jag har förvisats till skuggan en gång för mycket nu!

Människor och deras beteende fascinerar mig och jag älskar verkligen människor,oavsett kön,"färg",ålder,sexualitet och tro,men har tappat tron på kärlek och vänskap.

Jag inbillar mig att jag är en social person som har lätt för att lära känna nya människor både på gott och ont.
Varför är jag så godtrogen?

Nu vet jag vilka mina riktiga vänner är och ni andra(precis som om ni skulle läsa det här..HAHA)ska inte bli förvånade om jag struntar i att svara i telefonen nästa gång ni ringer.

Hi Ho Silver på er Fittskallar!

Inga kommentarer: