20081113

Caroline Stenvall 4

Som jag sagt tidigare....
Fittjäveln är bara ute efter att rädda sitt eget skinn.
Nu läser jag i kvällstidningarnas nätupplaga att 50-åringen genom sin advokat gör allt för att slippa livstid.

Han har dribblat sig igenom förhör efter förhör och ändrat sin berättelse allt eftersom nya bevis dykt upp.
Hans advokat Leif Gustafson tror på allvar att det var en olyckshändelse och bygger sitt försvar på skillnaden mellan att skjuta en person i ryggen medan personen lever och att skjuta en död person i ryggen.

Skitsnack,anser jag,väljer man att skjuta nån i ryggen (levande som död) så har man ett uppsåt att döda.

Leif Gustafson inbillar sig att han spelar i samma liga som Fittfittan Silbersky.

Det lustiga i kråksången är att nämnde Silbersky,som försvarat kräk som Anders Eklund och "Hagamannen",talar ut som expert i kvällspressen om det här fallet med kommentaren:"mycket talar till hans nackdel".

Säger ett mongo som aldrig lyckats fria nån från åtal under hela sin högavlönade karriär...

Nästa gång jag går mot röd gubbe så hoppas jag att Timon och Pumbaa sköter mitt försvar,jag är säker på att dom två gör ett bättre jobb än Leif Silbersky och Leif Gustafson.


Hi Ho Silver på er,advokatollon!

Inga kommentarer: