20081226

Jul Jul strålande Jul.....

Snart har jag överlevt ännu en jul.
Tro det eller ej,men den här julen har löpt smärtfritt för mig (än så länge.....:-) ).

Men tror ni att Irro tar Julledigt så tror ni fel!
Irro,den elake jäveln har alltid ett analyserande öga öppet och Julen verkar inte vara ett undantag.

Irros tema för idag handlar om mellandagsrean.

Hur kommer det sig att människor frivilligt tvingar in sig i trånga butiker och köar i timtal för att tjäna nån hundralapp på en vara?

Dom verkar heller inte förstå att varan dom köpt är en utgående modell som säljs billigare för att lämna plats för en ny modell.....
Personligen betalar jag hellre ett par hundringar extra för att slippa stressen och trängseln.

Jag kommer aldrig att sluta fascineras över människor och deras dumheter,och tur är väl det,för utan dom hade aldrig Irro blivit född....

I vilket fall som helst så har jag haft en kanonjul,
-Håll käften Irro,jag pratar nu!
Jag har fått julklappar jag inte hade väntat mig,träffat folk jag inte räknat med att träffa och njutit av deras sällskap.

Jag vill passa på att önska alla,utom Irro,en god och kärleksfull fortsättning.

Till Irro vill jag bara säga:Hi Ho Silver!

Inga kommentarer: