20081217

AAAARRRRRRRRRGGGGHHHHHHHH!!!!

Det finns en hemlig sida på Internet som heter Fejsbok.
Jag vet inte om ni känner till den men jag tillbringar (fråga mig inte varför) lite tid varje dag där.

Idag skrev jag ett viktigt inlägg i gästboken i en av grupperna där.
Inlägget råkade bli lite långt och därför gick det inte att posta det.

Alla nätforum värda sitt namn,från Hamsterpaj via Flashback till Ollo.net,har en funktion som varnar redan när man skriver ifall det blir för långt innan man postar inlägget.

Tror ni att Fuckbook har det?
Eller hur.....

Tror ni att mitt inlägg försvann i cyberrymden utan chans att återfinnas?

Sover Påven på rygg.....
Är Dolly Partons arsle vattentätt....
Är grodan Katolik.....


Hi Ho Silver till tarmgnidarna som ligger bakom Facefuck,förlåt Facebook.

Inga kommentarer: