20090128

En stilla undran..........

Idag var jag och köpte några nya fispåsar.

När jag stod och betalade så frågade tjejen i kassan ifall jag hade valt rätt storlek eller om hon skulle plombera dom så att jag skulle kunna byta dom annars.

Jag svarade såklart att jag valt rätt,betalade glatt och lommade iväg.

Några timmar senare så ramlade poletten ner,jag är inte så smart va,och jag började undra.

Om det nu vore så att jag valt fel storlek och hon plomberat dom,hur skulle jag då få veta ifall det var fel storlek utan att bryta förpackningen och prova dom?
Och framförallt,skulle jag få byta dom trots att jag brutit plomberingen?

Jag vet inte vad ni tycker men jag skulle inte vilja köpa kalsonger någon annan redan provat.


Nästa gång jag handlar där så ska jag fråga ifall förpackningen jag tänker köpa någon gång varit plomberad...............



Hi Ho Silver till Intersport och Björn Borg.

Inga kommentarer: