20090112

Kan inte låta bli...........

att ständigt förundras över våra vägtrafikanter.....

Hela Sverige verkar vara fullt av hjärnimpotenta bilister.

Jag tror inte att det finns en enda smart bilförare i hela landet inklusive undertecknad,ni kommer snart att förstå varför.

Här följer ett exempel.......

På Örbyleden söder om Stockholm har Vägverket av nån jävla anledning stängt av höger körfält mitt emellan Hökarängen/Gubbängen och Högdalens industriområde.

Har förresten inte Vägverket bättre saker för sig än att gräva upp vägar?
Nevermind,det här handlar inte om Vägverket utan om idioterna som färdas på deras vägar.

Åter till Örbyleden.....
Det slog mig i morse när jag åkte till jobbet och såg samma jävla bil jag såg i Fredags,än en gång ligga i höger körfält och få panik när han insåg att filen han låg i strax skulle övergå i min.
Jag undrade hur han tänkte.
Karl-djävulen åkte ju på samma väg en vardag tidigare vid samma tidpunkt och då antar man ju att han,precis som jag,är på väg till jobbet.

Han såg precis lika förvånad ut i morse som i Fredags när han upptäckte skylten som visar att det är ett vägbygge på hans sida av vägen och att han snarast borde byta till den andra filen.

Jag kan bara undra över vilken erektil dysfunktion en sådan människa har......

Det roligaste är ändå när man ser bussar i linjetrafik bli "förvånade" över vägarbeten,busschaufförer som åker samma sträcka flera gånger om dagen verkar inte ha lärt sig ett smack trots att det gått mindre än en timme sedan de körde samma sträcka sist.

Nu ska jag berätta varför jag själv inte är bättre än alla andra............

Det är jag som är Gud/Djävulen och allsmäktig ägare av alla vägar!

Så fort det kommer en idiot och försöker tränga sig in framför mig vid ett filbyte så gör jag allt jag kan för att tungkyssa stötfångaren framför mig samtidigt som jag stirrar fånigt på idioten bredvid och sticker in mitt längsta finger i ena näsborren......


Hi Ho Silver till dessa underbara individer som kallas människor.......

Inga kommentarer: