20090217

Här följer min kärleksförklaring.........

..........till Christine Schürrer.

Kära Christine,ord kan inte förklara hur mycket jag beundrar dig.

Hur jävla modigt är det inte att krossa skallarna på två små barn och deras mamma?
Du måste haft ballar av stål för att våga ge dig på tre försvarslösa människor helt ensam....
Jag skulle inte våga det utan att haft minst nitton medhjälpare,jag menar att ensam överfalla tre personer med en hammare i deras hem är beundransvärt.

Christine,att du sedan sitter överlägset i två rättegångar och visar var skåpet ska stå genom att förolämpa inte bara åklagaren,utan hela Sveriges rättssystem gör mig inte mindre imponerad av dig.

Du visade helt klart vem som var smartast av dig och Sveriges poliskår....

Gud vad jag önskar att jag hade haft din hjärna,du är min idol och jag vill vara som du.


I HELVETE HELLER!!!!!!


Christine ditt äckliga jävla kvarskrap,jag hoppas att du ruttnar i helvetet för evigt!

Puss och Kram! Din Irro.



Ps. Irro vill ge ett stort Tack till Lena för det fantastiska ordet "Kvarskrap". Ds.

Inga kommentarer: