20090211

Facebook,freaki'n facebook.......................

och alla deras medlemmar går mig på nerverna nu.

Det finns en funktion där man kan visa vad man gör för tillfället.
T.ex:stoppar fingrarna i vägguttaget,steker Bacon eller bokför sina pubeshår.

Jag är en flitig användare av den funktionen (både på gott och ont) men jag stör mig på att folk använder den för att visa hur dåligt de mår.

Hur kul är det att gång på gång läsa om folks mentala hälsa?

Droppen kom idag när jag läste två av mina kompisars kärleksgräl offentligt på FB.
Jag och många med mig såg "i direktsändning" när dom gjorde slut med varann.
Det värsta,enligt mig,var att dom slutade inte att kasta skit på varandra offentligt även om dom var överens om att avsluta förhållandet....

Jag vill inte läsa sån dynga på Facebook.

Det värsta ändå,är människor som bara skriver om hur illa de mår eller hur synd det är om dom.

Skärp er för helvete!
Om livet suger babianollon,dina bebisar drabbas av hälsporre,din analplugg fastnar på vägen ut eller ifall du lider brist på fi**a/k*k så bitcha för fan inte om det på FB.
Vill man ha sympatier så ringer/träffar man en vän IRL och pratar om det,man försöker väl för fan inte vinna billiga sympatipoäng på ett internetforum.........

Så naturligtvis kommer jag att börja med samma visa i min nästa statusuppdatering på FB.....

Här följer några exempel på teman jag kommer att bitcha om den närmaste veckan....

"Jag fick aldrig den tummen i röven jag så gärna ville ha senaste gången jag sexade"
"Min flickvän stack med min bäste vän och jag saknar honom så"
"När min mormor dog så hade jag ingen mormor kvar"
"Batterierna var slut i min skäggtrimmer så jag använde en vinkelslip istället,gissa om jag blödde"
"Mina facebook-vänner har övergivit mig för att jag tänder på våt ängsmark"


Ja,ni hajar........


Hi Ho Silver era jävla tarmludd!

Inga kommentarer: