20090304

Vinden har vänt....

Småsaker som förut störde skiten ur mig bryr jag mig inte längre om.

Irro verkar ta mer och mer avstånd från mig och jag börjar undra ifall den jäveln hittat nån annan.
Tänk om Irro listat sig in i någon annans hjärna och låter mig ensam vandra in i lyckan istället?

Vad ska hända med mig då?

Om Irro planerar att överge mig för gott utan förklaring så finns det inget kvar att prata om.
Jag kommer att sakna dig Irro,och jag hoppas att du bara flugit din kos tillfälligt för att sedan återvända till mig med samma hat du alltid haft i dig.

Irro,jag hoppas verkligen att jag har fel och att allt bara är en dröm.
Vi var tvillingsjälar du och jag,som Yin & Yang,vars själar var sammanflätade för alltid.

Jag minns en tid när du och jag stod ensamma mot hela världen,ingen kunde stoppa oss och vi vann segrar efter segrar.
Vackra minnen är allt som finns kvar nu och trots att jag hatar dig så kommer jag att fälla en tår när du tar farväl.

Så.......snälla Irro stanna hos mig.................

1 kommentar:

MissT sa...

Nu jävlar har det gått för långt! Du får sluta leka fjolla och ta dig i kragen och bete dig som en man! Drick lite mer sprit och ge fan i nötdoftande tantlikörer.
Tror du inte Rune behöver en fadersgestalt att se upp till? Nä, då springer du runt i kjol, dricker med lillfingret i vädret och bryr dig mer om hur du ser ut i håret än vad kvinnor i allmänhet gör.

Skärpning! Inte ska Irro försvinna!Då skickar jag polska maffian efter dig...

Kram!!!