20081027

Caroline Stenvall 3

Hate to tell you so....

Idag avslöjades i pressen att man funnit en gevärskula på den plats man tidigare hittade bagagerumsmattan från hans bil.
Blodspår har tydligen oxå hittats på samma ställe.

Man behöver inte heta Leif Gustav Willy Persson för att räkna ut sambandet.....

Diverse rykten har uppstått,framförallt på nätet,där det påstås att Caroline och den misstänkte var bekanta sedan tidigare.
Jag är inte så säker på det.

Om dom nu kände varann sen tidigare så borde mordet vara ett svartsjukedrama.

Ponera att "50-åringen" och Caroline hade ett förhållande "vid sidan om" så finns det bara 2 orsaker till händelsen:

1."50-åringen" slog blå dunster i hennes ögon och lovade henne att lämna sin familj för hennes skull och när hon till sist,efter lång väntan,bad honom skynda på processen fick han panik och sköt henne till döds i ren panik.

2. Caroline ville avsluta förhållandet och stämde träff med honom men han kunde inte förlika sig med situationen och impulsivt sköt henne till döds.

Jag tror inte ett skit på nåt av alternativen!

Caroline levde alldeles för "tryggt" för det.Hon hade sin familjs kärlek,en pojkvän hon älskade och såg fram emot sitt nya jobb.Jag tror helt enkelt att hon var för smart för att lockas in i ett förhållande med en 21 år äldre gift far.

Jag känner bara ett sånt hat mot honom,precis som jag gör mot Christine Schürrer och Anders Eklund.

Hoppas verkligen att du"50-åringen" förklaras frisk och får veta hur det känns att få skallen spräckt av tre biljardklot i en tubsocka....

Inga kommentarer: